Jobbar på skolan

Rolig rubrik. Roligt inlägg. Eller hur? Nu har jag just haft en engelska diagnos. Det är ungefär som ett test, som ser vars vi ligger till. Alltså att man orkar testa oss... Jag menar vi kan vad vi kan. Punkt slut. 
 
Så här känns de ibland när jag jobbar... Allt bara liksåm finns där. Igår bakade jag till skolan. Vi säljer ju fika varje torsdag. BULLAR!!!! Hoppas någon gillar dem. Eftersom jag glömde min mobil (Tack Linnea för att du tog hand om den!) så blev det ingen bild. Men för att vara ärliga.. Dom ser mumsiga ut. Och smakar....YUMMY!!!
 
Sen idag har jag teater. Ska börja repa inför föreställningen som kommer nån gång i maj. 
 
Hejs nu ska jag jobbaaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback