Tidsfördrift

Ligger i sängen och har legat vaken i..tja.. en timma. Ska stiga upp men vägrar. Haha. Så jag har hunnit läsa tweets, dagdrömma (säger man kanske morgondrömma, mo tro?), funderat, försökt somna om men ändrat sig och legat vaken. Mitt larm ringer om en kvart. Får se om jag (ids) stiger upp då.

Som ni kanske märkt är detta inlägg en tidsfördrift. Alltså kommer inget vettigt ur det. Jaja. Nu när jag ändå håller på så kan jag ju berätta om min dröm (klassiker eller vad).
Jag hadestuckigt ner till Oskarshamn igen och började skolan där med Ronja. Som jag saknar Oskarshamn. Om jag ska vara ärlig mitt sämsta beslut i mitt liv var att lämna Oskarshamn. Hursom helst. Det var bara efter vi flytt (jag och Ronja) från en rysk seriemördare under ett täcke. Jo ni läste rätt. Sen träffade jag läraren från Oskarshamn. Är jag weirdo för att lärare får plats i mina drömmar? Sen vaknade jag.

Om ni nu ens läst detta så säger jag GRATTIS NU HAR DU LÄST BLAJA FRÅN MIG. Fast kul också. Fast detta inlägg kommer man ju ingenstans med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback