Sån där mobilbloggare

Nu när man har blogg.se appen måste man väl rå blogga va? ;) Funderar starkt på att bli sån här riktigt cool mobilbloggare med inlägg som "nu snubblade jag över en sladd" och hänga ut sladden som en värsting. Eller? Uppdatera varenda detalj som händer. Tänk er själv "Ååh nej! Jag tog för mycket tandkräm" -inlägg. Eller kanske inte. Vi får väl se i framtiden. Då kanske ni får reda på vad som händer när jag går på toa eller varför inte när jag sover? Vore väl något. Nä nu får man väl vara hygglig och kasta in några random bilder som en och annan.


Zita blir kliad av "vi kallar hon tomten".

Eftersom mobilen tar en timma (!) att ladda upp en bild så får ni en. Men då har jag bara en timma kvar att vänta. Läs inlägget under. Kram

Kommentarer
Postat av: Troian Bellisario

Hej är du ett fan av Troian Bellisario? Isåfall har jag startat upp en fansite om henne där jag uppdatera dagligen med nyheter och självklart om serien Pretty Little Liars.

Besök gärna bloggen här: http://troianbellisario.blogg.se/

Ha de bra!

2012-11-25 @ 01:49:44
URL: http://troianbellisario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback