Nu är de bara väntan som sker

Igår vad jag och syrran på provspelning för en långfilm. Först gick jag in. Nerrvös var man, då detta var första gången, även om Tilda var mer nervösare, hon har faktiskt varit på två stycken auditions. Kan beskriva ungefär hur de gick:
 
Jag gick in två efter en kille. Vi hade fått svara på frågor på en blankett, sedan fick vi ett nummer på baksidan vi fick hålla upp medans de filmade oss mot en vit vägg. 
 
Sen så frågade dom lite frågor. Tänker inte gå in på detaljer. Känner du mig så får du gärna fråga! ;)
 
Självklart filmade de hela, och vi fick ha en mikrofon på oss :)
 
Sen i slutet när jag skulle gå ner på nedervåningen, så frågade hon om jag och min syrra Tilda som skulle in sen ville provfilma att dansa tillsamman då de skulle finnas en scen som passade oss ! Glad man var sa jag självklart!! :)
 
Sen när Tilda var klar med sin audition så skulle jag också upp. Så fick vi improvisera en dans. 
 
Så nu får vi bara vänta på att telefonen ringer, då den ska börja spelas in om 2, 5 veckor... Så hoppas!! Håll tummarna för oss!! Om ni vill kan jag berätta sen :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback